FAQ

Hvem er vi?

Vi er en hyggelig butik i Bredstrup med salg af lækkert rideudstyr og foder til gårdens dyr. Vi er meget flexible og altid klar til at hjælpe. Står du akut og mangler noget udenfor åbningstid, kontakt os på 5240 0041 og vi vil så vidt mulig forsøge at hjælpe. Har du manden med, har vi naturligvis en god blød lænestol og bilblade til ham, så du har tid til at få en snak og prøve tøj. Har du ikke mulighed for at komme forbi, kan du også shoppe online påwww.broberghandel.dk. Vi tilbyder også gratis levering i lokalområdet, se mere på her


Vi er registreret ved fvm.dk, og må derfor opbevare foder til konsumsdyr, handle med foderblandinger, samt transporter foder.



Hvordan kontakter jeg jer?

 Pr. mail info@broberghandel.dk og du vil få svar indenfor max 24 timer

  • Pr. tlf eller sms 52 40 00 41 i tidsrummet mandag til fredag 10.30-17.30. Lørdag imellem 10.00-14.00. Udenfor disse tidsrum modtages sms gerne.


Hvor længe kan man vente med at betale, når der vælges bankoverførsel?

  • Hvis ikke beløbet er tilgået vores konto indenfor 5 hverdage, slettes ordren og man bedes bestille igen.


Hvor længe kan man vente med at afhente en bestilt vare i butikken?

  • Hvis varen ikke er afhentet i vores butik inden 5 hverdage, slettes ordren og man bedes bestille igen. Er ordren betalt, føres pengene retur til kundens konto, når ordren annulleres. Kan du ikke hente varen indenfor 5 hverdage, bedes dette noteres i kommentarfeltet ved bestilling!


Kan jeg bestille over telefonen?

  • Ja gerne, men vær dog opmærksom på, at vi ikke tilbageholder/reservere foderet/varen til dig. Vil du være på den sikre side, mød da op på vores åbningsdage eller bestil og betal her på vores hjemmeside.  

 

Jeg har valgt "kontant betaling ved afhentning", hvornår kan jeg afhente?

  • Du kan afhente på vores åbningsdage, se fanen på forsiden.
  • Varen skal være afhentet indenfor 5 dage efter bestillingen er lagt. Skulle varene ikke være på lager, høre du fra os.


Hvornår kan varer hentes i butikken?

  • Vi har åben i butikken alle tirsdage, onsdage, torsdage og fredage imellem 14.00-17.30, samt lørdage imellem kl. 10.00 og 14.00. Skulle vi være i butikken andre dage, hold øje med vores facebook side www.facebook.com/broberghandel 
  • Har vi aftalt afhentning af varer udenfor vores normale åbningstider og du bliver forhindret, vil vi sætte stor pris på, at få en tilbagemelding om at du ikke kommer alligevel!


 Er Broberg Handels priser inklusiv moms?

  • Ja, alle priser er oplyst med 25% dansk moms.


Hvordan betaler man de ønskede varer?
Vi har tre betalingsformer.

  • Forudbetaling vælges, når man ønsker at overføre til vores bankkonto reg. 0757 konto 3224701879.
  • Betalingskort - Dankort, Visa og mastercards. 
  • Kontant betaling ved afhentning.


Jeg har betalt med dankort/bankoverførsel, men fortryder mit køb, hvad så?

  • Benytter du dig af din fortrydelsesret, får du naturligvis hele det betalte belød tilbage inkl. portoen. Dog skal du selv afholde udgifter til returfragten. Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager varer sendt som efterkrav.


Hvornår trækker I beløbet på mit dankort?

  • Beløbet bliver først trukket fra dit betalingskort, når varen sendes fra vor lager. Vi kan ikke hæve over beløbet du har godkendt, kun reducere det, skulle en varer være udgået/ikke på lager.

 


Jeg har købt et Lasota energy armbånd, men det er gået i stykker, hvad så?

  • Vi yder samme reklamationsret som Lasota Energy gør. Du kan læse dem her ved at trykker på LASOTA ENERGY. Her kan du også se billeder af hvornår armbåndet kan byttes og ikke byttes. Reklamationsret indenfor 8mdr.